martes, 21 de septiembre de 2021

TRANGALLADAS

  

 

Trangalladas, expresiones, comentarios desde y para el humor, casi siempre. Pinceladas de nuestra cultura popular …

 -Que me lo llevan todo, que nun me deixan nada, llevónunme la burra, l'albarda, la cincha y la cabezada.

 ***

-El demoniu son los homes sigún dicen las muyeres, cuantas están desiando que los demonios las lleven.

 ***

-Mocica de quince años que a segá vas pa Camuesa, pon un mandilicu detrás que la vista yía gulosa.

 ***

-Mueita bragueta y pouca gaita.

 ***

- Hay tres cousas que tiran al home de la sua casa: el fumu, la guteira y la muyer llateira.

***

-Se nun llimpias la regaña nin comes cona cuchar, vete conos recos ou escóndete nu payar.

 ***

-¡Ayón! el por onde has andáu que tan buen pelu has criáu.

 ***

-El tucinu nun yía d'ouveya.

 ***

 -¡Ponte tiesa cabreiresa!

***

-¡Ay! solín de riqueza que Dios te proteja, pa güei y pa mañana y pa toda la semana.

 ***

-¡Ay! ajín, ajín ¿el por qué saliste tan ruin?

 -Porque nun me planteste pol San Martín.

 ***

-¡Ay! enero, enero, ya nun te tengo miedu; tengo yerba pa las vacas y cumida pal míu perru.

 ***

-Sos como'l palombu, lo que tienes tráyeslu al llombu.

 ***

-Trampa trayo, trampa llevo.

 ***

-Que risa paséimos el día que amaséimos ¿Cuándu volvemos a amasá pa volvela a  pasá?

 

Un saludo

Emiliano

1 comentario:

jeronimo carrera dijo...

Magnífico. Tendremos que nombran te "trangalleiro" mayor de Trabazos